Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

andrew11

3. 8. 2010 15:47
NY

Pekne napsane, ale v pohledu na NY se trochu rozchazime. Sam jsem stravil v poslednich mesicich nekolik tydnu v Bostonu, na podzim se tam budu stehovat natrvalo. I ja jsem prirozene chtel navstivit New York jako jedno z prvnich mist v USA. Poprve jsme se tam vydali s pritelkyni na Silvestra autem, cesta je z Bostonu v pohode, zhruba pet hodinek, bez komplikaci. Tuhle navstevu ale hodnotit nebudu, protoze jsme zase na Novy rok rano jeli zpet, takze jedine poznani ktere jsem ziskal je to, ze ranni opice je stejne neprijemna v USA jako v Cesku. Zhruba pred tremi tydny jsem tedy jel znova, tentokrat Bolt busem, coz je taky naprosto v pohode, v autobuse je zdarma wifi i zasuvky. New York jsem si uzil, i na ten ESB jsem vylezl v noci, abych se podival na svetla velkomesta. Je tam spousta mist k videni, to je pravda, ale proste jsem tam nikde nenasel tu "atmosferu", kterou jsem hledal.

0 0
možnosti
RK

andrew11

3. 8. 2010 15:48
Re: NY

Prave takovy Boston, kde je vsude blizko, je tam jen nekolik mrakodrapu a vetsine mesta dominuji krasne domy z cervenych cihel, je mi mnohem blizsi. Ale to je jen muj nazor, jsem presvedcen, ze do NY se znova brzo podivam, protoze kdyz nic jineho, tak se tam dobre nakupuje a na dva dny je to urcite zabavne mesto. Nemuzu ale rict, ze by me newyorska "chapadla" nechtela pustit ...

0 0
možnosti
LP

Latharn podruhe

3. 8. 2010 15:41
No já nevím....

Měl jsem možnost být v New Yorku cca týden (jako třešničku na dortu po cestování podél celého východního pobřeží USA) a s autorkou nesouhlasím, už nikdy tam jet nemusím, protože pro mě je to nezjímavé, přelidněné a špinavé město. Pokud bych byl "nucen" bydlet v té oblasti, mnohem více mne zaujala Philadelphe, možná Washington. Pravdou je, že čím více na jih, tím je to horší, ale ani to mne nijak nepřesvědčí, že je NY skvělý.:-)

0 0
možnosti
KD

divilek

3. 8. 2010 15:59
Re: No já nevím....

Washington je poklidná vesnice plná turistů kolem Bílého domu :-). Má svůj půvab taky, ale spíše muzei a galeriemi zdarma, než geniem loci města.

0 0
možnosti
V

veskawesi

3. 8. 2010 15:16
jo, New York je skvělý město

narodzíl třeba od Čínských měst, která vzníkají podobně jako sídliště v komunistickém československu je z New Yorku cítit kypicí život. Paráda

0 0
možnosti
NMMT

Nenic mi me triangly

3. 8. 2010 14:48
kdyz je to na chvili tak je to fain

realita trvaleho bydleni a prace v NY by nemusela byt tak idylicka. To uz pak nikoho nezajimaji pohledy z Emp.St. Build. , ale kolik dollarku nahrabali do mechu a jestli vyziji v duchode. Jak prozajicke, jak malo idylicke. :-)

0 0
možnosti
L

Lízal

3. 8. 2010 13:45
Fakt hezké články,

od ostatních blogerů se liší hlavně tím, že nepopisují jejich subjektivní pocity, ale líčí skutečné zážitky a postřehy. Hlavně ze zákulisí, v tomto případě restaurace, které člověk jako turista nevidí a o skutečných poměrech nemá ani ponětí. Některá popisovaná místa znám a mám obdobné postřehy.

Slečno, jen tak dál a nenechte se otrávit těma Čecháčkama, kteří tady vedou nafrněné a pochybovačné řeci!

0 0
možnosti
AR

Don don

2. 8. 2010 23:57
no

je mi trochu s podivem, že jsem tu za poslední 3 roky nezaznamenal ani jeden Váš článek. Teď tu visí 4. OK. Ale tu karmu Vám nevěřím. Tu máte kradenou. Hanba VámRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2981x
V kavárně bez cigarety